Forum www.kutry.fora.pl Strona Główna www.kutry.fora.pl

m/y WŁA-209

m/y IVONNE

O NAS:
Firma "Fala" powstała w 1996 roku. Na początku naszego istnienia zajmowaliśmy się jedynie gastronomią, prowadziliśmy smażalnię ryb. Gdy nasz bar zaczęli co roku odwiedzać stali klienci, postanowiliśmy powiększyć naszą ofertę i zaproponowaliśmy gościom spokojny i przyjemny wypoczynek w ekskluzywnym pensjonacie "Fala". Ten pomysł również spotkał się z duża aprobatą naszych drogich gości, co z kolei zachęciło nas , aby jeszcze bardziej uprzyjemnić i urozmaicić czas spędzony w naszych progach i tak powstała oferta wędkarstwa morskiego. Podczas organizowanych przez nas rejsów można przeżyć niezapomnianą przygodę i poczuć się prawdziwym wilkiem morskim, znakomicie się przy tym bawiąc. W tym samym czasie poszerzyliśmy również zaplecze gastronomiczne o kolejny bar o oryginalnej nazwie ... "Fala II".

W DWÓCH ZDANIACH...
Firma "Fala" zaspokaja wszystkie potrzeby odwiedzających nas gości. Zapewnimy Państwu bazę noclegową i gastronomiczną, zadbamy o wypoczynek i rekreację. Z całą pewnością nadal będziemy udoskonalać ofertę, abyście czuli się Państwo u nas wyjątkowo i nigdy nie zapomnieli chwil z nami spędzonych.

NASZE JEDNOSTKI:
Pierwsza z nich to kuter Wła-209 O parametrach: długość 24m,
szerokość 7m,
prędkość 10 węzłów.
W 2006 roku został przeprowadzony jego generalny remont włącznie z wymianą silnika na nowy SCANIA 550KM. Dla potrzeb naszych wędkarzy odnowiliśmy wszystkie pomieszczenia na pokładzie, aby mogli czuć się na nim komfortowo i wygodnie. W mesie kuchni oraz sterówce szypra wymieniono szalunki na nowe wykonane ze szlachetnego dębu. Wymieniono również całą instalację elektryczną. Podczas ww. remontu odbyły się badania grubości poszycia kadłuba w części podwodnej i inne niezbędne pomiary, dzięki którym nasi klienci mogą czuć się całkowicie bezpiecznie. Cały nadzór nad remontem sprawował Polski Rejestr Statków.
Sterówka szypra została wyposażona w wiele urządzeń nawigacyjnych, między innymi:
1.Dwie echosondy, dzięki którym łatwiej jest zlokalizować ławice ryb.
2.GPS zsynchronizowany z odpowiednim oprogramowaniem komputerowym, dzięki któremu można odczytać pozycje jednostki z dokładnością do 1 m2
3.Radary, UKF .
4.Telefon satelitarny.

Druga jednostka to nasz nowy nabytek kuter "Ivonne", jego parametry to:
długość 22,4 m,
szerokość 5,8 m,
prędkość 10-11 węzłów,
moc silnika 350km.
Został sprowadzony z holenderskiego portu, w którym również służył realizacji wypraw wędkarskich, i dlatego też jest przystosowany do tego rodzaju aktywnego wypoczynku. Wskazuje na to duża przestrzeń na pokładzie ( co ułatwia wędkowanie większej liczbie osób ) oraz specjalne pomieszczenie, w którym wędkarze mogą skryć się podczas niesprzyjającej pogody bądź też spotkać się na wspólnym posiłku - "zupie marynarskiej" serwowanej przez kucharza. W sterówce szypra, podobnie jak na kutrze Wła-209, znajduje się sprzęt nawigacyjny, pomocny w poszukiwaniu tak upragnionej przez wędkarzy duuużej ryby...
Obie jednostki posiadają wszystkie zezwolenia i spełniają niezbędne wymagania do przeprowadzania wypraw wędkarskich. Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu i nowoczesnemu sprzętowi posiadamy wiedzę na temat sprawdzonych łowisk a tym samym dajemy większe gwarancje na "pewną" rybę.

PRZEBIEG WYPRAWY:
PROGRAM MORSKIEJ WYPRAWY...
Organizujemy rejsy jednodniowe oraz rejsy weekendowe.
Tym, który jeszcze nie przeżyli wyjątkowej przygody, jaką jest wędkarstwo morskie, chcielibyśmy chociaż w małym stopniu przybliżyć przebieg wyprawy i emocje z nią związane a tym samym zachęcić do skorzystania z naszej oferty. Natomiast doświadczonym wędkarzom, znającym już smak morskiej eskapady, przedstawić przebieg rejsu w naszym wykonaniu i również zaprosić na wyprawę.

Zatem:
1. Wyprawa rozpoczyna się na ogół ok. godziny 6-7 spotkaniem w porcie i załatwieniem formalności ( zebranie dowodów osobistych lub paszportów w celu dostarczenia Straży Granicznej danych osobowych wędkarzy, gdyż podczas rejsu przekraczana jest strefa 12 mil morskich )
2. Kuter płynie ok. 1,5 godziny w głąb morza w celu dotarcia i sprawdzenia pierwszych zaznaczonych łowisk
3. Rejs trwa ok. 9 godzin od momentu wypłynięcia do czasu powrotu.
4. Podczas rejsu serwujemy zupę marynarską oraz gorące napoje.
5. Na życzenie naszych gości i według ich sugestii członkowie załogi oporządzają rybę w (patroszą, filetują lub nawet smażą na jednostce).

Aby wziąć udział w wyprawie, nie trzeba posiadać karty wędkarskiej, gdyż zapewniamy wszystkie niezbędne pozwolenia i są wliczone w cenę rejsu. Istnieje również możliwość wypożyczenia sprzętu wędkarskiego.
Podczas rejsu wszyscy nasi wędkarze objęci są ubezpieczeniem a także mogą liczyć na pomoc wykwalifikowanej załogi.

KONTAKT:

NR RACHUNKU: 80 1440 1026 0000 0000 0446 3978

STRONA INTERNETOWA: [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez mroweczka2611 dnia , w całości zmieniany 2 razy
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.kutry.fora.pl Strona Główna -> Władysławowo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)